O imagine face cat o mie de cuvinte, nu? Asa e zicala…
Sunt destul de critica cand vine vorba de cum arata anumite produse, dar ma las impresionata de un design frumos, simplu (prefer cat se poate de minimalist), dar care sa fie flawless, bine gandit si care sa ma lase wow… Intotdeauna am fost de parere ca merita sa investesti intr-un design de calitate, la urma urmei, vei avea doar de castigat.
Am fost de curand la Nuremberg, la o conferinta de IT (Embedded World) unde s-au adunat toate marile companii din domeniu (Intel, NVIDIA, Microsoft etc.. ) si pot sa spun ca am fost impresionata. Fiecare mare companie a avut un element WOW prin care a reusit sa atraga lumea. Si, care chiar daca nu si-au atins „toate targeturile” legate de contracte si etc, sigur au surprins in mod placut, iar povestea a fost spusa in continuare de cei prezenti acolo. De multe ori e de ajuns sa iti ramana intiparita in minte o idee de genul: „Hmmm… ii stiu pe astia! Au produse foarte faine, am incredere in ei.”
Vazusem recent si o serie de mini documentare de pe Netflix legate de design. Si am remarcat ca, fie el industrial, vestimentar sau tipografic, se investeste o groaza de bani, timp si talent ca lucrurile sa impresioneze si sa atraga priviri. Dar odata ce ti-a ajuns la suflet, e acolo! 😀
Abstract: The Art of Design – http://www.imdb.com/title/tt6333098/
Un alt design care m-a inpresionat este cel al unei reviste romanesti: Decat o revista. Am descoperit-o de ceva vreme, insa am achizitionar primul numar abia in iarna… Dupa care m-am decis sa imi fac abonament, mai exact sa devin un coloboraDoR. 🙂
E o revista / o publicatie… cum nu am mai intalnit pana acum. Iti lasa asa un sentiment placut-nostalgic, ca si cum ai sta cu un prieten bun la o poveste (majoritatea prietenilor mei au un niste abilitati oratorice de zile mari si intotdeauna mi-a placut sa stau sa ascult povesti bine spuse). Pe langa asta, designul e flawless, ilustratiile sunt facute cu gust, mult gust, si sa nu mai vorbim de pozele care chiar au un impact destul de major. De multe ori poti intelege contextul doar rasfoind revista si uitandu-te la imagini…
Good job, guys!